معرفی برند پارکت لمینت ایزوفام

چهار شنبه 20 اسفند 1399
12:44
ایران گو

 پارکت لمینت ایزوفام  برندی ایرانی با بیش از سی و هفت سال سابقه  در زمینه تولید و پخش انواع  کفپوش، پارکت لمینت می باشد.پارکت لمینت ها از تخته فیبر متراکم چند لایه یا نوعی تخته فیبر به نام اچ‌دی‌اف (HDF) ساخته می‌شود که مناسب بیشتر مکان‌هاست. خوب است بدانید اچ دی اف استفاده شده در  پارکت لمینت ایزوفام ساخت کاستامانو ترکیه است که دارای  کیفیت قابل قبولی در بین فعالان این حوزه می باشد.

 نمایندگی های  پخش پارکت  لمینت ایزوفام در تهران ، محصولات این برند را در دو استاندارد AC3 و AC4 عرضه می کنند.

برای شناسایی این دونوع استاندارد بهتراست بدانید کد رنگهایی که باعدد 1 شروع میشوند دارای استاندارد AC3 میباشد که مناسب استفاده در منازل میباشد و کد رنگهایی که با عدد 2 شروع میشوند دارای استاندارد  AC4 میباشند که مناسب فضاهای اداری است که  روی آن با کفش تردد میشود.

شرکت ایزوفام ابتدا در زمینه مصالح ساختمانی و سپس در زمینه چوب و mdf به فعالیت پرداخت و توانست با تولید و پخش محصولات با کیفیت به برندی محبوب تبدیل شود. کسب استاندارد ملی در  زمینه محصولات ام دی اف نئوپان ملامینه و ام دی اف ملامینه تاییدی بر این مدعاست.  از آنجایی که پارکت های  ایزوفام از چوب‌های فشرده‌شده یا hdf ساخت ترکیه درست شده است، ماندگاری آن بیشتر است و در برابر خط و خش،رطوبت ، فرسودگی ، نور خورشید و آتش مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی دهد بنابراین از این نوع پارکت می‌توان بدون نگرانی در مکان‌های پررفت‌وآمد و البته مرطوب استفاده کرد.

برند ایزوفام در دسته یندی برندهای اکونومی قرار می گیرد چرا که با قیمت مناسب و دوام و ماندگاری بالا سهم به سزایی در مدیریت هزینه های شما دارد.

نگهداری و پاکسازی پارکت لمینت های این برند نیز بسار آسان است و توسط یک تی نمدار انجام می شود یا به جای نمدار کردن تی ، می توانید مقدار کمی آب اسپری کرده و با تی خشک تمیز کنید و دقت کنید در هر دو حالت آب اضافی را به خوبی خشک کنید تا دوام و زیبایی این محصول حفظ شود

 

به طور کلی نیز از مزایای پارکت لمینت در مقایسه با سایر پارکت ها  می توان به موارد زیر اشاره کرد

  لمینت ارزان‌تر از پارکت‌های یک‌تکه و مهندسی‌شده است.

نصب آن راحت‌تر است و  در هزینه‌های نصب صرفه‌جویی می‌کند. برای نصب نیازی به چسب نیست. دور آنها شیارهایی وجود دارد که درون یکدیگر رفته و قفل می‌شوند. که می توان آنها را به‌راحتی جمع و  در مکانی دیگر نصب کرد.

 

 


نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران

یک شنبه 17 اسفند 1399
13:21
ایران گو


پارکت و کفپوش لمینت از محبوب ترین انواع کفپوش هستند. در نگاه اول به نظر می رسد از بسیاری جهات شبیه به هم باشند و تقریباً غیرممکن است که کسی در نگاه اول تفاوت بین کفپوش لمینت با کیفیت بالا و پارکت را از هم تشخیص دهد. ما در اینجا مهمترین تفاوتهای بین دو نوع کفپوش را مقایسه خواهیم کرد. با شرکت کیان فام نمایندگی پارکت لمینیت HDF ایزوفام در تهران همراه باشید

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران

اول از همه نمی توان گفت که یک نوع کفپوش خاص از نوع دیگر بدتر است زیرا هر دو نوع کفپوش مزایای خاص خود را دارند و حتی ممکن است از برخی معایب نیز برخوردار باشد. به همین دلیل در این مطلب به معرفی کفپوش لمینت یا همان پارکت لمینت میپردازیم و اینکه کدام کفپوش مناسب شرایط محیط شما است تا از کفپوش جدید خود برای سالها لذت ببرید .

کفپوش پارکت
پارکت نوعی کفپوش است که از چوب واقعی ساخته شده است. لایه میانی HDF ، پشت و سطح همه از چوب ساخته شده است. کف پارکت از نظر ماهیت خود ، فضای طبیعی و دنجی را در هر اتاق ایجاد می کند.

 

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران

معایب
کفپوش پارکت از چوب ساخته شده است که ماده ای طبیعی است ، بنابراین در مقایسه با کفپوش لمینت یک عیب جزئی دیگر نیز دارد: نور خورشید باعث تغییر رنگ می شود. بسته به نوع چوب ، ممکن است روشن ، تیره یا حالت زرد به خود بگیرد. اگر پنجره هایی با طول زیاد دارید و به همین دلیل نور آفتاب به زمین برخورد می کند ، باید اطمینان حاصل کنید که از پارکت خود با آویز یا پرده محافظت کنید. از معایب دیگر پارکت چوبی این است که رطوبت دشمن اصلی آن میباشد به همین دلایل پارکت های لمینتی پیشنهاد میشود

کفپوش پارکت لمینت
کفپوش پارکت لمینت جایگزین مناسبی برای پارکت چوبی است. زیرا که هزینه پایین تری دارند و ظاهر آن ها شبیه به چوب واقعی است. این نوع کفپوش ها از پالت چوب و زرین به وجود آمده اند.


HDF که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت می گویند ، از جنس الیاف چوب فشرده با چگالی بالا ( Fiberboard Density Hard) و از مواد چوب ساخته می شود نه اینکه مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته شده باشد؛ در ضخامت معمولا ۸ تا ۱۲ میلی متر و ابعاد (عرض ۲۰ سانتی متر و طول ۱۳۰سانت متر ) تولید می شوند. البته پارکت ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند آنچه که در فوق اشاره شد عمومیت بیشتری دارد .
لمینت‌ها کفپوش هایی هستند که نمای ظاهری آنها از طرح و نقشه‌های چوب، کپی‌برداری شده است. در نگاه اول شاید فکر کنید که آنها الوارهای واقعی‌اند، اما با کمی دقت به مصنوعی بودن آنها پی می‌برید. در واقع لمینت‌ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده ساخته شده اند و سطح خارجی آنها روکشی دارد که مشابه نقش و نگارهای چوب طبیعی است. این دسته از کفپوش‌ها در گروه کفپوش‌های مدرن قرار دارند و به‌خصوص برای خانه هایی که ساکنان آن قصد دارند از سبک دکوراسیون مدرن برای منزلشان استفاده کنند، بسیار مناسب است.


اجزا تشکیل دهنده پارکت لمینت

۱- لایه محافظ با استحکام و مقاومت بالا تا سطح برای همیشه با دوام و براق بماند

۲- لایه ضخیمی از رزین تزئینی با طرح های فوق العاده زیبا و طبیعی و مقاوم در برابر نور خورشید

۳- صفحه اصلی با استقامت بسیار بالا در برابر فشار ، لایه با فشردگی بالا و مقاوم در برابر رطوبت

۴- لایه ضد رطوبت برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت از کف زمین و جلوگیری از فرسودگی


پخش پارکت ایزوفام در تهران

یک شنبه 17 اسفند 1399
13:20
ایران گو

 

امروزه برای زیباسازی منازل و مکان ها از کفپوش ها استفاده میشود . کفپوش ها انواع مختلفی از نظر جنس دارند مانند کفپوش های سرامیکی , کفپوش های pvc , کفپوش پارکت و ..... که پارکت ها از پراستفاده ترین کفپوش ها میباشد در ادامه به بررسی این میپردازیم که اصلا پارکت چیست و چه انواعی دارد پس با شرکت کیان فام همراه باشید

 نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران

شرکت کیان فام

 نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران

نمایندگی  پارکت لمینیت HDF ایزوفام در تهران

نمایندگی پارکت ایزوفام در تهران 

پخش  پارکت ایزوفام در تهران 

 نمایندگی لمینت ایزوفام در تهران

 

پارکت چیست

پارکت نوعی کفپوش از جنس چوب است که اکثرا در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار میگیرد و در کنار مزایای متعدد، زیبایی و جلوه خاصی به محیط می­بخشد که در مقایسه با کف­پوش­ های دیگر یک سر و گردن بالاتر قرار می­گیرد.
پارکت ها با چیدمان اسلایدهای کوچک چوب در الگوهای مشخص و تکراری ساخته می شود. بیشتر پارکت های مدرن به شکل کاشی ارائه می شوند که در آن صفحات چوبی به یک ماده پشتی متصل می شوند. پارکت ها با چسباندن ، میخ زدن یا منگنه کردن کاشی ها به کف نصب می شود.

اگر می خواهید با داشتن جلوه ای مدرن به خانه خود زیبایی ببخشید ، کفپوش پارکت انتخاب مناسبی است.

نمایندگی پارکت لمینت ایزوفام در تهران ، نمایندگی  پارکت ایزوفام در تهران


انواع پارکت

پارکت معمولاً ازنظر جنس چوب، طرح، ابعاد، نوع نصب، لایه ها و… دسته ­بندی می­شود.

جنس چوب
بسته به طرح و رنگ، مقاومت، میزان کاربری و البته قیمت از چوب­­ درختان مختلفی همچون بلوط، افرا، راش، زبان‌گنجشک، بامبو، گردو، گیلاس آمریکایی و… استفاده می­شود. ذکر این نکته در این بخش ضروری است که لمینت نیز به دلیل جنس چوبی آن اغلب با پارکت اشتباه گرفته می­شود اما باید توجه داشت که جنس چوب لمینت صنعتی و غیرطبیعی بوده و از صفحات ام­دی­اف و یا اچ­دی­­اف ساخته می­شود. گفتنی است امروزه لمینت ­هایی با روکش چوب طبیعی نیز به بازار عرضه می­شود.

طرح
طرح پارکت بسته به نوع چوب و نحوه برش قطعات آن (مستطیل، مربع، لوزی و…) متفاوت است.

رنگ
پارکت بسته به جنس چوب آن دارای رنگ­ بندی متنوعی از کرم و سفید گرفته تا زرد کمرنگ، قهوه­ای روشن و تیره و قهوه­ای مایل به طلایی و حتی قرمز است.

ابعاد
برخلاف دیگر کف‌پوش‌ها، پارکت ازنظر ابعاد نیز دارای تنوع بالایی است. طول نوع مستطیلی آن بین ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی­متر و عرض آن بین ۵ تا ۴۰ سانتی­متر متغییر است. نوع مربعی شکل آن نیز دارای ابعاد ۴۰*۴۰، ۶۰*۶۰، ۸۰*۸۰ و ۱۰۰*۱۰۰ سانتی‌متری هستند.

 

مزایا پارکت
پارکت ها با هر ضخامتی که داشته باشند، عمر طولانی داشته و به آسانی پوسته پوسته نمی شوند.
پارکت چوبی با توجه به کیفیت خوب و طول عمر بالا، مقرون به صرفه تر از کفپوش های دیگر است. چون ساختار چوبی دارد برای مدت ها با خیالی آسوده می توان با آن سپری کرد.
این نوع کف پوش چوبی راحت تمیز می شوند و گرد و غبار روی آن با یک جاروبرقی ساده از بین می رود.

معایب
استفاده از کفپوش پارکت چوبی در مکان هایی که در معرض رطوبت هستند مناسب نیست.
پارکت چوبی به ضربه حساس اند پس نباید روی آن با اجسام نوک تیز ضربه زده شود. اگر خط و خش ایجاد شود سطح پارکت خراب می شود.
همیشه سطح پارکت را تمیز نگه دارید زیرا با تمیز نکردن طولانی مدت پارکت، به مرور به رنگ کدر در می آید.

 

 


شرکت کیان فام نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران میباشد که با عرضه و پخش کفپوش های این برند در حوزه دکوراسیون داخلی منازل و ادارات در زمینه فروش پخش و نصب پارکت های لمینت و ... از بهترین ها میباشد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به نمایندگی پخش پارکت لمینت ایزوفام در تهران است. || طراحی و سئو ایران گو